امروز کلاس خیلی خوش گذشت ولی ن نیومد البته قبل از کلاس زنگ زد که نمیام و اینکه مامان اینا رفتن مسافرت
یادش بخیر اون روزا ؛ الان هم زنگ زد که کلاس چطور بود و بهش بگم چی درس داد استاد ؛ اصلا به روی خودش هم نمیاره که ما قهریم مثلا.
راستی ببخشیدا که من این چیزا رو اینجا مینویسم آخه الان اینا توی ذهنم هست حالا بعدا چیزای دیگه هم مینویسم به شرط اینکه بیاین اینجا بخونید و راهنماییم کنید .
دوستون دارم
تا بعد...
نظرات 2 + ارسال نظر
کاوه چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 10:53 ق.ظ http://citizenkaveh.blogspt.com

سلام سوگل جان . وبلاگت ساده و خوبه . فکر کنم تازه شروع کردی .چند تا پیشنهاد دوستانه : ۱ - بلگت رو از این سادگی در بیار و کمی عکس و لینک بهش اضافه کن ( ظاهرش رو قشنگ کن) ۲ - این گفتی میخوای چیزای دیگه هم بنویسی خیلی خوبه ولی اصلا خودت رو مغلوب سلیقه خواننده نکن / خودت باش و مطمئن باش خواننده ات هم پیدا میکنی ۳ - به بلاگهای دیگه زیاد سر بزن تا اون هم بلاگ تو رو بشناسن .............. به وبلاگ ۲۹ فروردین هم یه سری بزن / من یه لینک توی متنهام براش گذاشتم ........... موفق باشی

پیام بازرگانی جمعه 29 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 10:58 ب.ظ http://1mardetanha.tk

سلام از آشنایی باهاتون خوشحال شدم . هرچند کوناه بود و بی برنامه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد