وای که امروز چه روز خدایی بود ؛ بارون و هوای دلچسب بهاری یه طرف پریدن توی چاله های آب یه طرف؛ پیشنهاد میکنم حتما امتحانش کنید و به یاد روزهای کودکی از ته دل بخندید و شاد باشید به من که خیلی خوش گذشت خودم و دلم کلی خندیدیم راستی دیدید درختها چقدر قشنگ شدن من که از تماشای این مناظر سیر نمی شم خیلی خدان بخصوص وقتی که نسیم بهاری هم صورتو نوازش کنه آدم دلش میخواد اونقدر عمیق نفس بکشه که همه چیزرو ببلعه ؛ به من که خیلی خوش میگذره به شما چطور؟


هرگز آرزو نکرده ام
یک ستاره در سراب آسمان شوم
یا چو روح برگزیدگان
همنشین خامش فرشتگان شوم
هرگز از زمین جدا نبوده ام
با ستاره آشنا نبوده ام
روی خاک ایستاده ام
با تنم که مثل ساقه گیاه
باد و آفتاب و آب را
می مکد که زندگی کند
بارور ز میل
بارور ز درد
روی خاک ایستاده ام
تا ستاره ها ستایشم کنند
تا نسیم ها نوازشم کنند...
(فروغ فرخزاد)

نظرات 2 + ارسال نظر
انیگما سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 01:42 ق.ظ http://enigma.blogsky.com

باران .....

دخترتنها سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 01:45 ق.ظ http://dokhi.blogsky.com

آخ من عاشق بهار ایرانم مخصوصا شمالش
خوش بحالتون!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد